Seks dalam Tandas

seks dalam tandas

Dalam sebuah kelas pelajaran Bahasa Melayu. Cikgu Sahab meminta pelajar menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk “Kenapa Remaja Melakukan Seks Dalam Tandas Awam”

Sharifah Aina Binti Jeffry Anas : pada pendapat saya, remaja yang sanggup melakukan seks dalam tandas adalah dari kalangan mereka yang tidak berkemampuan menyewa bilik hotel.

Zakaria Bin Mohammad Khuzairi : Saya tidak bersetuju kerana ada diantara mereka yang datang dari golongan berkemampuan tetapi masih melakukan perkara sedemikian.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Menurut firasat saya, remaja tersebut berada dalam keadaan kelam kabut. Tak sempat cari hotel. Dan sebab utama yang lain, mereka buta tentang agama.

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Saya tidak bersetuju bahawa pelajar tersebut buta tentang agama.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Kenapa pulak? bukankah umat yang melakukan maksiat sebegini sebenarnya tidak tahu atau tidak menghayati pendidikan agama?

Cikgu Sahab : ( bertanya kepada Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan) Mengapa kamu tidak bersetuju dengan pendapat Khairil Osman Bin Abd. Rahman?

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Sebenarnya mereka amat arif dengan agama. Sebab mereka tahu yang malaikat TIDAK akan masuk tandas. Oleh itu, jika mereka melakukan seks dalam tandas, malaikat tidak dapat menulis amalan buruk yang mereka lakukan.

Cikgu Sahab : ?!!

Nak Belajar Teknik Kamasutra Melayu?

102 posisi seks unik

About The Author

Penulis membangunkan laman web ini untuk memberikan informasi, tips, dan teknik berkaitan dengan seks secara sihat kepada masyarakat Malaysia khususnya.

Related posts

8 Comments

  1. ejoy

    ha..maklaikat tak nampak ye…so dia org blh bt projek dlm tandas selalu le.. aku nak tanya… ada ke topik mcm tu dibincangkan oleh ckg…hehe..

  2. tapir ubi celup tepung

    wah kah kah kah kah … lawak king ke ape ni? wah kah kah kah/..
    macam beruk ban je…kuwakuwa30000000000jutaX

Leave a Reply