Seks dalam Tandas

Dalam sebuah kelas pelajaran Bahasa Melayu. Cikgu Sahab meminta pelajar menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk “Kenapa Remaja Melakukan Maksiat Dalam Tandas Awam”

Sharifah Aina Binti Jeffry Anas : pada pendapat saya, remaja yang sanggup melakukan maksiat dalam tandas adalah dari kalangan mereka yang tidak berkemampuan menyewa bilik hotel.

Zakaria Bin Mohammad Khuzairi : Saya tidak bersetuju kerana ada diantara mereka yang datang dari golongan berkemampuan tetapi masih melakukan perkara sedemikian.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Menurut firasat saya, remaja tersebut berada dalam keadaan kelam kabut. Tak sempat cari hotel. Dan sebab utama yang lain, mereka buta tentang agama.

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Saya tidak bersetuju bahawa pelajar tersebut buta tentang agama.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Kenapa pulak? bukankah umat yang melakukan maksiat sebegini sebenarnya tidak tahu atau tidak menghayati pendidikan agama?

Cikgu Sahab : ( bertanya kepada Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan) Mengapa kamu tidak bersetuju dengan pendapat Khairil Osman Bin Abd. Rahman?

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Sebenarnya mereka amat arif dengan agama. Sebab mereka tahu yang malaikat TIDAK akan masuk tandas. Oleh itu, jika mereka melakukan maksiat dalam tandas, malaikat tidak dapat menulis amalan buruk yang mereka lakukan.

Cikgu Sahab : ?!!

Penulis membangunkan laman web ini untuk memberikan informasi, tips, dan teknik berkaitan dengan seks secara sihat kepada masyarakat Malaysia khususnya.

8 Comments

  1. ha ha ha lawak2, malaikat tak masuk, tapi malaikat nampak tu hehehe

  2. haha……lawk2…

  3. goyangan mesin jahit mampu melonglaikan isteri. sekurg2nya 1 jam, 4 kali slow

  4. ha..maklaikat tak nampak ye…so dia org blh bt projek dlm tandas selalu le.. aku nak tanya… ada ke topik mcm tu dibincangkan oleh ckg…hehe..

  5. wah bagus betul pandangan mereka..aku rasa mereka dah wat macam tu..sebab tu xsokong

  6. bubuhlah mana2 pun, asalkan bahagia yoooooopppp,,,,!!!

  7. wah kah kah kah kah … lawak king ke ape ni? wah kah kah kah/..
    macam beruk ban je…kuwakuwa30000000000jutaX

  8. dia tak tau melaikat dok skodeng guna teropong ajaib….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>