Malam Pertama yang Dahsyat

Sorang gadis yg bersuamikan pemain basket ball sdg berdebar-debar menntkan mlm pertama setelah pesta pernikahannya.

Selepas pesta selesai mereka pun masuk bilik. Si suami terus membuka seluruh pakaiannya. Apabila bajunya terbuka,si isteri melihat sebuah tattoo bertuliskan “Reebok” di dada suaminya. Si suami pun menerangkan bahawa tattoo tersebut dibuat sewaktu ia menjalani kontrak sebagai model iklan produk tersebut.

Tiba-tiba si suami membuka seluar panjangnya, maka terlihat satu lagi tatto lambang “Nike” di pahanya. Si suami pun menjelaskan hal yang sama kepada isterinya. Akhirnya setelah semuanya terbuka, Si isteri melihat tattoo bertuliskan “AIDS” pada ‘anu’ si suami.

Dengan ketakutan si isteri menanyakan tattooo tersebut.Namun dengan tenangnya si suami menjawab, ” Tenang Sayang… tulisan itu bukan bererti sesuatu yang menakutkan. Teruslah pegang…” Setelah si anunya tegang dan memanjang maka tulisan AIDS menjadi ‘ADIDAS’…

Penulis membangunkan laman web ini untuk memberikan informasi, tips, dan teknik berkaitan dengan seks secara sihat kepada masyarakat Malaysia khususnya.

15 Comments

  1. Menariknya cerita nie…

    Nasib baik adidas bukan HIV …. hehehehehe

  2. bengong lh cita ni… bt tkut ja. hehehe….

  3. hahaha… bt tattoo kat sna tak sakit ker?

  4. heheheh…..suspen jugak……

  5. ala…teruk gak citer ni erk???

  6. ada kew wat cite mcm nie…wat
    suspen jew tau..
    tp pape hal p0n…
    NICE

  7. ceh!!!! buat takut jer!!

  8. gler r!!!!da jd nike da anu dye

  9. aku seorang gay yang ingin mencari lelaki yang ingin membuat urutan zakar dan keatas..boleh hubungi aku d 019xxxxxx 017xxxxxxx (censored by admin)

  10. buat seks ni buat lah betul betul jangan si isteri tu mengadu bosan

  11. kak ziah btau r cmne nk buat ngn betul..kami org lelaki pun nk sama2 menikmatinya..

  12. sdp jgk 2 ad tkt plk klu hr2 dpt kena jilat best

  13. huhu.. ani.. awak selalu jilat ke?

  14. kak ziah….. jom..pastu gtau bosan ker tak..

  15. Btl2 gila la cerita in

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>