Malam Pertama yang Dahsyat

Sorang gadis yg bersuamikan pemain basket ball sdg berdebar-debar menntkan mlm pertama setelah pesta pernikahannya.

Selepas pesta selesai mereka pun masuk bilik. Si suami terus membuka seluruh pakaiannya. Apabila bajunya terbuka,si isteri melihat sebuah tattoo bertuliskan “Reebok” di dada suaminya. Si suami pun menerangkan bahawa tattoo tersebut dibuat sewaktu ia menjalani kontrak sebagai model iklan produk tersebut.

Tiba-tiba si suami membuka seluar panjangnya, maka terlihat satu lagi tatto lambang “Nike” di pahanya. Si suami pun menjelaskan hal yang sama kepada isterinya. Akhirnya setelah semuanya terbuka, Si isteri melihat tattoo bertuliskan “AIDS” pada ‘anu’ si suami.

Dengan ketakutan si isteri menanyakan tattooo tersebut.Namun dengan tenangnya si suami menjawab, ” Tenang Sayang… tulisan itu bukan bererti sesuatu yang menakutkan. Teruslah pegang…” Setelah si anunya tegang dan memanjang maka tulisan AIDS menjadi ‘ADIDAS’…

Nak Belajar Teknik Kamasutra Melayu?

102 posisi seks unik

Yuhanis Zakaria

Penulis membangunkan laman web ini untuk memberikan informasi, tips, dan teknik berkaitan dengan seks secara sihat kepada masyarakat Malaysia khususnya.

15 Responses

  1. Menariknya cerita nie…

    Nasib baik adidas bukan HIV …. hehehehehe

  2. $l##pgbeauty says:

    bengong lh cita ni… bt tkut ja. hehehe….

  3. bie says:

    hahaha… bt tattoo kat sna tak sakit ker?

  4. din says:

    heheheh…..suspen jugak……

  5. ladys says:

    ala…teruk gak citer ni erk???

  6. ayie says:

    ada kew wat cite mcm nie…wat
    suspen jew tau..
    tp pape hal p0n…
    NICE

  7. naz says:

    ceh!!!! buat takut jer!!

  8. roy says:

    gler r!!!!da jd nike da anu dye

  9. ell87 says:

    aku seorang gay yang ingin mencari lelaki yang ingin membuat urutan zakar dan keatas..boleh hubungi aku d 019xxxxxx 017xxxxxxx (censored by admin)

  10. kak ziah says:

    buat seks ni buat lah betul betul jangan si isteri tu mengadu bosan

  11. boy says:

    kak ziah btau r cmne nk buat ngn betul..kami org lelaki pun nk sama2 menikmatinya..

  12. ani says:

    sdp jgk 2 ad tkt plk klu hr2 dpt kena jilat best

  13. shahrir says:

    huhu.. ani.. awak selalu jilat ke?

  14. slan says:

    kak ziah….. jom..pastu gtau bosan ker tak..

  15. Andy says:

    Btl2 gila la cerita in

Leave a Reply