Hisap Tetek Isteri

Di sebuah kampung yang permai, tinggallah seorang lelaki bujang bersama bapanya seorang duda. Kehidupan mereka berdua bahagia walaupun masing-masing tidak bekerja kerana harta pusaka yang ditinggalkan oleh nenek moyang mereka cukup untuk menyara hidup mereka sekeluarga.

Si bapak kerjanya hari-hari melepak di kedai kopi dari pagi sampai lah ke malam. Si anak pula kerjanya melepak bersama kengkawan dari pagi sampailah ke malam.

Akhirnya si anak mula bosan dengan hidupnya yang tiada arah tujuan dan mula mencari kerja. Cari punya cari kerja, akhirnya si anak diterima bekerja di sebuah kilang sebagai supervisor. Rezeki si anak.

Setelah 2 tahun bekerja, si anak mula terfikir untuk mendirikan rumahtangga. Cari punya cari calon isteri, akhirnya bertemu jodoh juga si anak dengan rakan sekerja beliau, minah kilang yang menjadi kegilaan mat-mat kilang kerana bodynya yang mantap dan solid. Rezeki si anak.

Selepas berkahwin, isteri si anak berhenti kerja kilang dan menjadi suri rumah sepenuh masa. Si isteri begitu rajin dan tekun menguruskan nafkah zahir dan batin untuk si anak. Kehidupan mereka begitu bahagia.

Sejak si anak berkahwin juga, si bapa tidak lagi melepak di kedai kopi malahan asyik berada di rumah sepanjang masa. Pada mulanya si anak berasa gembira dengan perubahan sikap bapanya, tetapi lama kelamaan beliau mula merasa curiga.

Timbullah idea si anak untuk melihat apa yang bapanya lakukan di rumah bersama isterinya.

Pada keesokan harinya, si anak seperti biasa bersiap-siap untuk pergi bekerja. Beliau memandu kereta sehingga hilang dari pandangan bapanya dan memberhentikan kereta tersebut. Perlahan-lahan si anak berjalan kaki kembali ke rumah. Pintu dan tingkap rumah berkunci. Si anak semakin berdebar-debar.

Perlahan-lahan beliau membuka pintu menggunakan kunci beliau… Astaga!Di depan mata beliau kelihatan bapanya sedang menghisap tetek isteri beliau.

“BAPAK!!! Kenapa bapak hisap tetek isteri aku!!???” Jerit si anak.

Bapanya memalingkan muka dan dengan tenang menjawab.

“Ooo.. dulu mase ko kecik-kecik ko isap tetek isteri aku tak pe?”

Penulis membangunkan laman web ini untuk memberikan informasi, tips, dan teknik berkaitan dengan seks secara sihat kepada masyarakat Malaysia khususnya.

6 Comments

  1. untung bapak dapat nyoyot tetek manantu…………………?

  2. ape la si bapak ni tetek menantu pn nk berebut klu ase nk sngt kawin la…duit kn bnyak…

  3. hahahaha bapak mithali la tu

  4. askm

  5. hai

  6. Nak dipujuk2 rayu, nak main2 apa lagi…Peduli apa! Kalau dah keras terus tutuh sajalah..hentam cukup2..perempuan sekarang ni suka kangkang puki bagi orang lain tutuh walau pun dah ada laki..lepastu dg bangga pulak cerita batang pelir lakinya keciklah,pendeklah, tak puaslah..aku dah bertahun2 bawa teksi diLembah Klang, macam2 maklumt aku dapat..berlaku depan mata..hantar & ambil mereka dari tempat itu..ada yg dg ikhlas mengadu kecurangan mereka kpd aku..yg syoknya, pasal sesama rakan sekerja bercinta & terus kangkang..suami dirumh???..kebanyakannya bekerja dipejabat..terutama pejabat kerajaan..tutuh dlm pejabat pulak tu..minta izin dg suami kononya ada meetinglah, overtimelah…tapi pergi kangkang…

    Sampai bila2 aku tak kan percaya pd perempuan zaman sekarang kecuali ibuku tersayang dan arwah isteriku yg setia!.. walau yg bertudung atau tak bertudung semua sama..pembohong! bertopeng…yg bertudung tu,amboi, bersopan ketika turun dari rumah..bila dah terlindung……..? berdasarkan pengalaman pakcik tua ni, tak perlu cerita lebih lanjutlah bagaimana perbuatan datin2, para2 isteri ahli2 perniagaan yg selalu keluar negara…berlaku depan mata aku situa pakcik drebar teksi ni…pernah beberapa kali terjadi dlm teksi aku ketika aku sedang memandu…aku hentikan teksi dan halau turun…cihhhh..

    Tapi ini tentu ada orang yg akan berkata tak semua pakcik!.. Ya memang tak semua..tapi bagi aku, aku akan kata kesemua M(mim lam alif ya wau!)…piirrraaahhhhh..semua karut!!! Jika ada org yg nak marah silakan….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>